مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

شرکت تولید عسل بهاره اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

به چه دلیل از عسل بهاره استفاده می کنیم؟قیمت عرضه عسل بهاره اعلا

عسل های طبیعی از ارزش بالایی برخوردارند. عسل بهاره در میان تمامی عسل های موجودف دارای طعمی به مراتب بهتر و از ارزش بالاتری برخوردار است.
شرکت تولید عسل بهاره اعلا توانسته این محصولات را به صورت آنلاین در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد تا با خیالی آسوده در تهیه عسل بهاره مرغوب به صورت عمده اقدام نمایید.
بهار فصل گل دهی تمامی گیاهان است. زنبورها برای تولید عسل در فصل بهار فعالیت بیشتری می کنند و نیازی نیست که برای شهدگیری مسیرهای طولانی ای طی کنند.

شرکت تولید عسل بهاره اعلا

به چه دلیل از عسل بهاره استفاده می کنیم؟

به چه دلیل از عسل بهاره استفاده می کنیم؟ عسل هایی که در فصل بهار و اوج گلدهی گیاهان برداشت شده اند را بهاره می گویند. در تهیه این نوع عسل زنبورها از اواخر زمستان تا پایان فصل بهار عسل های مرغوب و خوش طعمی تولید می کنند که بسیار معطر بوده و به صورت موم دار یا بدون موم در بازار وجود دارد.

عسل کنار، آویشن، گون و موارد مشابه را می توان به صورت فصلی و بهاره برداشت نمود که خاصیت آن به مراتب بیشتر از عسل های برداشت شده در فصل تابستان و پاییز است.

دلایل استفاده از عسل بهاره:

  • ضد افسردگی
  • آرام بخش
  • درمان نفخ و دردهای مرتبط با معده
  • برطرف کننده سرفه و سکسکه
  • درمان بیماری های کبدی
  • ضد سرطان

خواص ذکر شده تنها بخش کوچکی از تمام خاصیت هایی است که یک عسل بهاره طبیعی دارد.
فصل بهار بخاطر وجود گل و گیاه و تأمین تغیه زنبورها، زنبورداران نیازی به استفاده از شکر برای جبران عسل دهی ندارند. اغلب عسل های برداشت شده طبیعی در فصل بهار بوده که درصد ساکارز کمتری نسبت به عسل های برداشت شده در فصل های دیگر می باشد.

با مصرف عسل های بهاره به این نتیجه می رسیم که طعم این عسل ها بیشتر از عسل های دیگر می باشد و بسیار شیرین و خوش طعم هستند که شما برای بهره گیری از طعم و خواص آن می توانید این نوع عسل را تهیه و در سبد غذایی خود بگنجانید.

قیمت عرضه عسل بهاره اعلا

قیمت عرضه عسل بهاره اعلا قیمت عرضه عسل بهاره اعلا به موارد زیادی وابسته است از جمله: شهر تولیدی، نوع عسل، اندازه محصول، نوع بسته بندی، برند تولیدی، میزان خلوص و درصد ساکارز همگی در قیمت عسل دخیل بوده و شما به عنوان مشتری بهتر است این خوراکی ارزشمند را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

عسل یکی از محصولاتی است که ماندگاری زیادی دارد و اگر نوع طبیعی این محصول را خریداری کرده باشید به راحتی طعم و خاصیت خود را از دست نمی دهد.
برای نگهداری عسل و جلوگیری از ورود باکتری و ویروس، بهتر است آن را درون ظرف پلاستیکی یا شیشه ای ریخته و درب آن را ببندید.

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید