مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

پخش عسل خالص چهل گیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات عسل خالص چهل گیاهقیمت عسل خالص چهل گیاه اعلا

عسل خالص چهل گیاه عسلی است که زنبورها برای تولید آن، از چندین نوع گیاه شهدآوری کنند. این نوع عسل اغلب در فصل بهار تهیه می شود که فصل گلدهی گیاهان بوده و زنبور برای تهیه عسل از گل های گیاهان متعددی استفاده می کند. در میان تمامی گونه های عسلی که یافت می شود به جرأت می توان گفت که عسل چهل گیاه طبیعی دارای بیشترین خواص می باشد. پخش عسل خالص چهل گیاه توسط فروشگاه های اینترنتی ما صورت می گیرد که شما خریداران می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

پخش عسل خالص چهل گیاه

خصوصیات عسل خالص چهل گیاه

خصوصیات عسل خالص چهل گیاه اگر به دنبال خالص ترین نوع عسل که دارای بیشترین خاصیت درمانی است هستید، ما به شما عسل چهل گیاه را پیشنهاد می دهیم.
عسل هایی مانند گون، آویشن و موارد مشابه برای تهیه، زنبورها تنها از یک گل شهدآوری نموده اند و خاصیت کمتری نسبت به عسل های چهل گیاه دارد.

از عسل چهل گیاه به عنوان داروهای پرکاربرد استفاده می شود که برخی از پزشکان بجای استفاده از داروهای شیمیایی، این نوع عسل را پیشنهاد می کنند که مصرف آن برای سلامتی بدن و بسیاری از بیماری های ناشناخته مفید می باشد.

خواص دارویی عسل چهل گیاه:

  • تصفیه کننده خون و خون ساز
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کاهنده دردهای عظلانی و مفاصلی
  • مقوی برای مغز و اعصاب
  • بهبود تنگی نفس
  • ضد تشنج و ضد صرع
  • درمان میگرن، سردرد و تب
  • درمان نفخ، ناراحتی های روده و معده

از مهم ترین ویژگی های عسل چهل گیاه خواص یافت نشده آن است که موجب می شود بیماری های ناشناخته را بهبود و درمان کند.
هر یک از گل ها به طور طبیعی دارای مواد مغذی، ویتامین ها و موادی هستند که برای بدن ضروری می باشد. زنبورها با جمع آوری شهدها می توانند خاصیت های گل را به طبیعی ترین نوع عسل منتقل نمایند.
شما می توانید عسل را با نوشیدنی های زیادی مخلوط کرده و استفاده نمایید تا خاصیت دو چندان داشته باشد.

قیمت عسل خالص چهل گیاه اعلا

قیمت عسل خالص چهل گیاه اعلا قیمت عسل خالص چهل گیاه اعلا نسبت به عسل های غیر طبیعی یا نیمه طبیعی بیشتر بوده و درصد خلوص آن عامل مهمی است که قیمت نهایی محصول را تعیین می کند.

اغلب گیاهانی که زنبور برای تهیه عسل چهل گیاه شهدآوری می کند عبارتند از: گون، کتیرا، گل گاو زبان، کاسنی، گل مریم، یونجه، شبدر، اسطوخودوس، گل بنفشه، گل ختمی، کاسنی، کولزا و گیاهان بسیاری که ممکن است ناشناخته باشد و گل های آن خاصیت درمانی داشته باشد.

عسل چهل گیاه درمان کننده زخم های زیادی بوده و برای سوختگی ها نیز بسیار مفید است. این نوع عسل خاصیت ضد عفونی کننده دارد که از آن به عنوان داروی ضد باکتری و ضد قارچ یاد می شود.

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید