مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

مرکز خرید شکر سرخ در گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرفی شکر سرختولید کننده شکر سرخ در ایران

شکر سرخ گیلان یکی دیگر از شکر ها در کشور ما می باشد، که کاملا طبیعی بوده و همان طور که از نامش پیدا است، رنگ آن سرخ می باشد. به باور بعضی ها شکر سرخ، همان شکر قهوه ای می باشد.
اما شکر سرخ در واقع شکر خامه ای است، که از گیاه نیشکر تولید شده است و درصد شکر آن حدودا 90 درصد کمتر از شکر های دیگر می باشد.
کاشت و برداشت این شکر سابقه ی بسیار طولانی در گیلان دارد و در زمان های گذشته نیز، نیشکر در آن جا کاشت و شکر سرخ از آن تولید می شود.

مرکز خرید شکر سرخ در گیلان

موارد مصرفی شکر سرخ

موارد مصرفی شکر سرخشکر سرخ خواص های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در موارد بسیاری از آن استفاده می شود.
این شکر خواص هایی همچون ویتامین، پروتئین، فیبر، آهن، آنتی اکسیدان، فسفر، پتاسیم، منیزیم و کلسیم دارد و برای بدن نیز بسیار مفید است.
مواردی که برای بدن استفاده می شود عبارت است از: برای بیماری های کبدی، تنظیم کننده خون که هم برای کم خونی و هم برای فشار خون بسیار عالی است، برای رفع گرفتگی صدا، برای درد های شکمی و بیماری های گوارشی، رفع یبوست، شادابی پوست و نیروی جوانی، درمان سرما خوردگی و آنفولانزا، تقویت کننده قوای جنسی و همچنین برای خانوم های باردار نیز بسیار مفید است.
شکر سرخ در مواردی دیگری مانند، تولید کره محلی استفاده می شود، همراه با چای به جای قند استفاده می شود، برای تولید کیک، مربا و شیرینی استفاده می شود و همچنین برای صاف کردن عسل طبیعی نیز از این شکر استفاده می کنند.
هیچ ماده شیمیایی داخل این شکر استفاده نمی شود و این نوع شکر سرشار از مواد معدنی و ویتامین است و طبع بسیار گرمی دارد، به همین دلیل برای رفع سردی بسیار مفید است. شکر سرخ ارگانیک یکی از بهترین محصولات این شکر می باشد که با مواد اولیه و با کیفیت تولید می شود.

تولید کننده شکر سرخ در ایران

تولید کننده شکر سرخ در ایرانتولید شکر سرخ در شمال کشور و در استان گیلان و استان مازندران تولید می شود. بیشترین تولید و برداشت این شکر در استان گیلان در شهر لنگرود و رشت تولید می شود و در باغ هایی با نام های الله باغ، شکر باغ و شکرستان کاشت می شود.
همچنین در مازندران در شهرهای بابل، بابلسر و بهنمیر تولید می شود و در روستاهای بشل سواد کوه، سید ابوصالح، کوتنا، ریکنده، امیر کلا، شیردارکلا، قرآن تالار و سید کلا کاشت می شود.
این شکر در فصل زمستان برداشت و تولید می شود و یکی از بهترین سوغاتی های این شهرها شکر سرخ می باشد.

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید