مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

فروش عمده شیره نیشکر

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری موجود در شیره نیشکرمراکز خرید شیره نیشکر

فروش عمده شیره نیشکر در بیشتر شهرها و استانهای کشور انجام می شود که اکثر تولیدکنندگان شیره نیشکر در استان های مازندران و خوزستان بوده و فروش عمده شیره نیشکر را به شکل گسترده تر انجام می دهند. این محصول خواص فراوانی دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی در قسمت های مختلف کشور دارد که البته به دلیل عدم آگاهی از فواید شیره نیشکر هنوز در بین مردم ساکن شهرها و استان های به غیر از مازندران، گیلان و خوزستان خیلی شناخته شده نیست. شیره نیشکر به واسطه مزایا، خواص درمانی و کاربردهای زیاد در بین کشورهای مختلف متقاضی خرید عمده را دارد به همین دلیل صادرات آن به چند کشور دیگر انجام می شود. این محصول با کمی برنامه ریزی، بسته بندی شکیل تجاری و تبلیغات میتواند پتانسیل فروش بیشتری را در کشور خودمان و یا برای صادرات به کشورهای دیگر را داشته باشد.

فروش عمده شیره نیشکر

میزان کالری موجود در شیره نیشکر

میزان کالری موجود در شیره نیشکرمیزان کالری موجود در شیره نیشکر را می توان 63 کالری در هر قاشق غذا خوری و دارای مواد معدنی و ویتامن های مختلفی است.

مقدار کالری شیره نیشکر و دیگر ویتامین ها و مواد معدنی موجود آن در هر قاشق غذا خوری تقریبا به اندازه زیر می باشد.

ویتامین ب 6: 7 درصد از RDI.

کلسیم: 4 درصد از RDI.

پتاسیم: 8 درصد از RDI.

مس: 5 درصد از RDI.

آهن: 5 درصد از RDI.

منیزیم: 12 درصد از RDI.

منگنز: 15 درصد از RDI.

سلنیوم: 5 درصد از RDI.

RDI شاخص مقدار مواد مورد نیاز روزانه بدن است.

البته زیاده روی در مصرف شیره نیشکر توصیه نمی شود چون این محصول هم همانند تمام مواد غذایی دیگر زیاده روی در مصرف آن باعث مشکلاتی در سلامتی خواهد شد.

با توجه به اینکه این ماده غذایی غنی از کلسیم، کروم، کبالت، مس، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم و روی است برای سلامت استخوان، سلامت قلب و تامین مقداری از آنتی اکسیدان مورد نیاز بدن می باشد.

مراکز خرید شیره نیشکر

مراکز خرید شیره نیشکر مراکز خرید شیره نیشکر در استان های مازندران، گیلان و خوزستان بیشتر دیده می شوند که فروش شیره نیشکر و دیگر محصولات نیشکر را انجام می دهند.

البته در دیگر استان های کشور هم میتوان این مراکز خرید را دید که به دلیل مصرف کمتر و ناشناخته بودن شیره نیشکر در این استان ها به نوبه خود کمتر هستند.

در مراکز خرید شیره نیشکر میتوانید محصولاتی از قبیل شکر سرخ، روان شکر، شیره‌شکر، پشت زیک، سرکه نیشکر، شکر قهوه ای، رام یا عرق نیشکر و نبات نیشکر را یافت کرد.

شیره نیشکر را می توان به شکل های مختلف استفاده کرد و یا حتی به صورت صبحانه یا مخلوط با آب سرد به عنوان نوشیدنی استفاده کرد.

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید