مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

فروش عمده شکر سرخ اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید شکر سرخ اصلشهرهای تولید کننده شکر سرخ در ایران

همه انواع از شکرها فارغ از رنگ آنها از نیشکر به وجود می‌آیند. نیشکر در زمینهایی با شرایط مساعد آب و هوایی شمال و جنوب کشور کاشت و برداشت می‌شود. شکر سرخ اصل با عصاره ای قهوه ای رنگ به نام شیره قند یا ملاس که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان، آهن و پتاسیم است، از باقی شکرها متمایز می‌شود. نمایندگی‌های ما در سراسر کشور جهت فروش و خرید شکر سرخ بسته بندی به صورت عمده آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.

فروش عمده شکر سرخ اصل

مراحل تولید شکر سرخ اصل

مراحل تولید شکر سرخ اصلشکر سرخ در واقع همان شکر خام است که از عصاره اصلی نیشکر به دست آمده است و در تهیه آن از هیچ گونه ماده شیمیایی ای استفاده نشده است و به عنوان شیرین کننده طبیعی از آن در کنار چای استفاده می‌شود.
شکر سرخ دارای طبعی گرم و تر است و از دیرباز مورد توجه ویژه طب سنتی بوده. چرا که این خوردنی قهوه ای رنگ دارای خواص درمانی فراوانی بوده است
مراحل تولید شکر سرخ اصل و ناب و پر از خاصیت را می‌توان به شرح زیر عنوان کرد:
وقتی نی ها به اندازه کافی قد کشیدند و پر از قند شدند آنها را می‌چینند.
نی‌ها پس از چیده شدن در دستگاه مخصوص آبگیری قرار داده می‌شوند. پس از کشیده شدن آب نیشکر آن را به مدت سه الی چهار ساعت در دمای بالا می‌جوشانند. لازم است در طی جوشاندن مایه دائما هم زده شود تا ضایعات آن خارج شده و شیره ای که دائما در حال سفت شدن است نه سر برود نه ته بگیرد.
بعد از طی این مراحل محصول به دست آمده که شبیه به حلوا می‌باشد به شکر سرخ معروف است که شامل قندی طبیعی به نام ساکاروز و شیره ای به نام ملاس می‌شود.
از جمله خواص این قند خوشمزه می‌توان به ملین بودن آن اشاره کرد. همچنین برای رفع انواع دردهای شکمی نیز مفید می‌باشد. به علاوه از کم خونی پیشگیری می‌کند و با تمیز کردن خون و تنظیم فشار خون تاثیر بسزایی در سلامتی انسان دارد.

شهرهای تولید کننده شکر سرخ در ایران

شهرهای تولید کننده شکر سرخ در ایرانزمین‌های شمال ایران از جمله مازندران و جنوب ایران از جمله خوزستان تولید کننده شکر سرخ به صورت عمده در ایران هستند.
 در سال‌های اخیر به علت استقبال مردم از شکر سرخ و همچنین کسب اطلاعات جدید درباره خواص بی نظیر این قند طبیعی، میزان کاشت و کشت این محصول در این مناطق بسیار بالا رفته است.

مصرف کنندگان شکر سرخ با آگاهی از میزان پایین کالری موجود در این ماده شگفت انگیز آن در مهمان سفره خود به عنوان چاشنی کرده اند حتی آن را جایگزین قند و شکر موجود در انواع شیرینی و نان های خانگی خود نیز نموده اند. در حال حاضر نیز میزان مصرف کنندگان شکر سرخ روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید