مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

فروشنده باکیفیت ترین عصاره نیشکر اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از عصاره نیشکر چیست؟فروش عمده عصاره نیشکر اصل با قیمت عالی

عصاره نیشکر یک نوشیدنی انرژی زای طبیعی می باشد که به سبب قند طبیعی آن جایگزین خوبی برای نوشیدنی های سرشار از قند می باشد.

فروشنده باکیفیت ترین عصاره نیشکر اصل

منظور از عصاره نیشکر چیست؟

منظور از عصاره نیشکر چیست؟نیشکر گیاهی است که در مناطق گرم معتدل و استوایی از جمله جنوب شرقی آسیا ، برزیل و هندوستان رشد می کند.

در هندوستان عصاره نیشکر به عنوان یکی از نوشیدنی های محبوب مردم این کشور است اما در ایران بیشتر از فرآورده های آن مانند شکر سفید ، شکر قهوه ای و شکر زرد استفاده می شود.

عصاره نیشکر اصل را می توان همتراز آب گندم با این تفاوت که کلروفیل کمتر و درصد قند کمتری نسبت به آب گندم دارد به شمار آورد.

عصاره نیشکر تنها 15درصد قند کل را نسبت به فرم تصفیه نشده خام آن دارا می باشد بقیه آن سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.

این عصاره سرشار از کلسیم ، کروم ، کبالت ، مس ، منیزیم ،منگنز ، فسفر ، پتاسیم ،و روی است. همچنین حاوی آهن ، ویتامین های خانواده B6 ,B5 , B3 , B2 ,B1)B ) ، ث ، آ  و مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، پروتئین ها ،فیبر محلول و… می باشد.

عصاره نیشکر برای افراد دیابتی (اما در مصرف آن زیاده روی نشود ) ، درمان یبوست ، کمک به کاهش وزن ، کاهش تب و جلوگیری از پوسیدگی دندان مفید است.

وجود آنتی اکسیدان در نیشکر برای مقابله با عفونت های ویروسی و باکتریایی و تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و آن را در برابر بیماری های کبدی حفاظت می کند.

طبع نیشکر گرم و تر است و از منظر طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی ، معده ، قلب ، قدرت جنسی و اعصاب ، رفع سرفه های خشک و نرمی سینه موثر است.

جذب قند عصاره نیشکر آسان و سریع است مصرف آن پس از فعالیت های شدید جسمی یا قرار گرفتن در معرض گرمای شدید باعث تامین آب و انرژی از دست رفته بدن می شود.

این عصاره به دلیل داشتن پتاسیم مدر بوده و باعث پاکسازی کلیه ها و مثانه شده و سوزش ادرار را رفع می کند.

مشکل این عصاره نفاخ بودن آن است و برای مبتلایان به اسهال ، سل ، دل پیچه و صفراوی مزاج ها بخصوص حین گرسنگی مضر می باشد.

عصاره نیشکر در درمان سرماخوردگی ، آنفولانزا و گلودرد موثر است. 

فروش عمده عصاره نیشکر اصل با قیمت عالی

فروش عمده عصاره نیشکر اصل با قیمت عالی به دلیل نوسانات موجود در بازار اطلاع دقیق از قیمت نیشکر مشکل می باشد بدین منظور بهترین روش کسب اطلاع مستقیم از تولید کنندگان نیشکر می باشد.

برای اطلاع از نحوه فروش عمده عصاره نیشکر اصل می توانید به سایت های اینترنتی فروش این محصول که مزیت خرید از سایت بهره مندی از تخفیفات ویژه آن است مراجعه کرد یا به نمایندگی های موجود در سراسر کشور و محل زندگی خود و یا مستقیم به تولیدکنندگان این محصول مراجعه شود. 

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =
1

یک پاسخ به “فروشنده باکیفیت ترین عصاره نیشکر اصل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید