مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =

صادرات شکر سرخ درجه یک به خاورمیانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید شکر سرخ بدون مواد افزودنی فروش شکر سرخ با کیفیت عالی

شکر سرخ  حاصل شده از کاشت نی شکر در ایران یکی از بهترین شکر های دنیا می باشد که در مناطق پر آب ایران کاشته شده و بعد از آن صادرات شکر سرخ به مناطق مختلفی از جهان به ویژه منطقه خاورمیانه صورت می گیرد.  این محصول بعد از فراوری ماده درونی نیشکر و بدون اضافه کردن مواد صنعتی و غیر طبیعی تولید می شود و از نظر طب سنتی سالم تر از شکر سفید می باشد. 

صادرات شکر سرخ درجه یک به خاورمیانه

مراحل تولید شکر سرخ بدون مواد افزودنی

مراحل تولید شکر سرخ بدون مواد افزودنی تولید شکر سرخ از نی شکری که در مناطق پر آب کاشته شده است صورت می گیرد. از معروفترین مناطقی که اقدام به کاشت نی شکر می کنند می توان به خوزستان و مازندران اشاره کرد که با کیفیت ترین نی شکر ایران در این مناطق کاشته می شود. 
بعد از رشد کافی نی شکر و فرارسیدن زمان برداشت محصول چیده می شود و توسط دستگاه های تخصصی به صورت کامل آبگیری می شود تا ماده شیرین آن کاملا خارج شود. 
آب نی شکر در دیگ های بزرگ در برابر حرارت قرار می گیرند و آب اضافی خود را از دست می دهند به شکلی که ماده ی سرخ رنگی به غلظت حلوا تولید می شود. 
این ماده یک دست به صورت مکعبهایی کوچک برش می خورد و در دستگاه به بلور تبدیل می شود برای تهیه شکر سفید باید ملاس را به طور کامل حذف کرد و با افزودن بلانکیت شکر را سفید کرد که در مورد شکر سرخ این اتفاق رخ نمی دهد و محصول بدون هیچ گونه افزودنی به دست مصرف کننده می رسد. 

فروش شکر سرخ با کیفیت عالی

فروش شکر سرخ با کیفیت عالی شکر سرخ در بسته های متفاوتی و با وزن های متنوع به بازار ارائه می شود. طعم این محصول بهتر از شکر سفید می باشد و بدون هیچ گونه افزودنی باعث افزایش تدریجی قند خون مصرف کننده می شوند و به همین دلیل برای بیماران دیابتی بسیار مناسب تر از شکر سفید می باشد. فروش شکر سرخ با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در مراکز تخصصی این محصول صورت می گیرد. 

شکر سرخ در دو شکل بلوری و یا همان به شکل منسجم و با بافتی شبیه حلوا به بازار ارائه می شود که خریداران بنا بر سلیقه خود می توانند اقدام به خرید شکل مناسبی از آن نمایند. در شکل دوم بافت نرم و تازه می باشد و خود شامل سه گروه از شکر سرخ می شود. 

  • شکر سرخ ماسه ای: این شکل از شکر نرم تر است و بافت آن کمی از هم گسسته است برای شربت استفاده از آن توصیه می شود. 
  • شکر سرخ چکشی: دوبار در کوره پخته می شود و می شود مانند قند و به شکل مکعب آن را برش زد. 
  • شکر سرخ شکلاتی: مانند تافی نرم و منسجم است و حالت چسبناک و ورز آمده ای دارد. 
ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید