مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

تولید عسل بهاره با شکر سرخ صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص عسل بهاره با شکر سرخ چیست؟تولید کنندگان بزرگ انواع شکر سرخ صادراتی

عسل به عنوان یک محصول خوشمزه و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. اما عسل بهاره شکر سرخ یک محصول بی نظیر می باشد که خوش طعم و پر طرفدار می باشد. در ادامه با این محصول بی نظیر بیشتر آشنا خواهید شد.

تولید عسل بهاره با شکر سرخ صادراتی

خواص عسل بهاره با شکر سرخ چیست؟

خواص عسل بهاره با شکر سرخ چیست؟به عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شود عسل بهاره می گویند. عسل بهاره ایران عموما عسل مرکبات است که از شهد مرکبات تولید می شود و در فصل بهار برداشت می شود و بقیه عسل ها در فصل پاییز برداشت می شوند.

به عسل مرکبات عسل بهارنارنج هم می گویند. عسل مرکبات تمایل زیادی به رسوب کردن دارد و مدت کمی بعد از برداشت، قند عسل که بیش از ۸۰ درصد عسل را تشکیل می دهد در کف ظرف رسوب می کند و به مرور این رسوب تمام ظرف را در بر می گیرد. عسل مرکبات به علت اینکه از میوه های با طبع خنک تولید می شود این عسل طبع خنک دارد و این در حالی است که عسل های دیگر از جمله عسل آویشن ، عسل گون ، طبع گرم دارند.

تولید کنندگان بزرگ انواع شکر سرخ صادراتی

تولید کنندگان بزرگ انواع شکر سرخ صادراتیعسل بهاره مرکبات در فصل بهار و اردیبهشت، توسط زنبورهای عسل از شهد شکوفه های درختان مرکباتی همچون پرتقال، بهار نارنج، نارنگی و لیمو به دست می آید. این عسل بهاره به دلیل طعم بی نظیر خود، جزء محبوب ترین عسل ها محسوب می شود.

عسل مرکبات زنبورستان دکتر هانی از شهد درختان باغ های مرکبات استان مازندران به دست می آید. زمان رس بستن عسل بهاره مرکبات، بیشتر از 4 ماه است. در ادامه به برخی از خواص درمانی عسل بهاره مرکبات اشاره می کنیم: مفید برای زیبایی و شادابی پوست، مو و ناخن تقویت کننده قلب و تصفیه کننده خون مفید برای بیماران قلبی و عروقی ضد افسردگی، آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب ضد نفخ و مقوی معده ضد التهاب و کاهش دهنده ورم های بدن درمان بی خوابی و مشکلات خواب انرژی زا و مقوی ضد سرطان، به ویژه سرطان معده ضد تهوع ضد باکتری و قارچ، ضد عفونی کننده افزایش متابولیسم بدن و مفید در کاهش وزن تقویت حافظه و قدرت ذهن تقویت دستگاه گوارش، درمان سوء هاضمه، افزایش اشتها، درمان رفلاکس معده و دفع کرم های روده درمان سکسکه کاهش کلسترول درمان گلودرد، سرفه و سرماخوردگی تسکین دهنده درد برای بهره مندی از خواص دارویی این عسل مرکبات، می توانید یک یا دو قاشق از آن را در آب گرم یا سرد، به همراه چند قطره آب لیموی ترش ترکیب کرده و نوش جان بفرمایید.                                                                                                                 

تولید کنندگان شکر سرخ در کشو ما، به دلیل شرایط مناسب و خوب بودن این محصول، اقدام به صادرات و ارسال شکر سرخ صادراتی به کشورهای خواهان این محصول کرده و سالانه ارز آوری بالایی برای کشور انجام می دهند.                                                                                 

ضیا الدین احسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه به کالا شما را به خرید بهترین محصولات عسل و شکر سرخ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید